מאמרים //

איפה כדאי לרכוש את המדיה הפרסומית

בתור משרד פרסום העבודה שלנו כוללת המון סגמנטים של עבודה להצלחת המהלך הפרסומי. הסגמנטים השונים בתוך המשרד כוללות תהליך יצירה שבו אנו נתכנן, נחשוב, נכתוב ונעצב. כל חומר פרסומי אשר משרד פרסום יוצר עבור לקוחותיו הוא התאמה מדויקת לצרכים של אותו הארגון, למטרותיו, לחזונו, ליעדיו ולשפה השיווקית. לאחר העבודה הרבה והחשיבה על כל פרט קטן בהתאמה מדויקת לכל ארגון מגיע השלב של להוציא את כל הטוב החוצה ולהתחיל לקבל פידבקים מקהל היעד. כל בעל עסק יודע שעלויות המדיה אינם עסק זול והדבר מצריך חשיבה ותכנון של כל פלטפורמה פרסומית האם באמצעות המסר והפלטפורמה נצליח לגעת בקהל היעד ולהניע אותו לפעולה הרצויה. מכאן, אנו רוצים לתת לכם את הטיפים על איך כדאי לבצע את רכש המדיה? תכנון – כאשר בוחרים פלטפורמה, חשוב שנשאל את עצמנו האם קהל היעד שלנו נמצא בפלטפורמות האלה (אם מדובר בדיגיטל) או האם עובר בסביבה (אם מדובר בפלטפורמות אופליין) התאמה למטרת הקמפיין – ישנם קמפיינים שמטרתם לגייס נרשמים לרשימות דיוור, כאלה שלקבל לידים, כאלה שטלפונים וכאלה שנמצאים בכדי לייצר נוכחות וחיזוק המותג. כאשר אנו יודעים את מטרת הקמפיין עלינו לבחון את צפי המחירים השונים שנקבל מכל פלטפורמה שבו נמצא קהל היעד ומכאן לבחור את הפלטפורמות האפקטיביות ביותר במחירי CPM (עלות ל1000 חשיפות) המשתלמת ביותר אמינות – לכל פלטפורמה יש מחיר וייחודיות, חלק מהפלטפורמות מביאות איתם ערך מוסף מרכזי כאשר הוא מגביר את האמון במותג (לדוגמא, לפרסום בפייסבוק תיהיה רמת אמינות נמוכה יותר מפרסום בבילבורד בשל העובדה שכולם יכולים בשניה להופיע בפייסבוק (עלויות נמוכות) לעומת האמון הנקבל מבילבורדים שהוא מעביר ערך מוסף עם הרבה יותר אמון. יש להוסיף את התועלות האלה לחשיבה בבחירת הפלטפורמות מחיר – אין ספק שהמחיר הוא גורם מכריע אבל צריך לבדוק את הפלטפורמה בהתאמה למטרות ולבודק האם באמת המחיר זול יותר. לדוגמא אם אנו מעוניינים לרכוש מדיה עבור קמפיין מודעות למותג ובילבורד עולה לנו 2000 ש״ח לשבועיים באיזור אסטרטגי למותג שלנו אם נשים את אותם 2000 שקלים בסושיאל בCPM של 30 ש״ח לדוגמא אנו נקבל 66k חשיפות בסושיאל ולפעמים המחיר בבילבורד באיזור מרכזי יהיה הרבה יותר! שווה לקחת הצעת מחיר מול ספק רכש המדיה אך בנוסף לתת למשרד הפרסום לקחת הצעת מחיר עבורכם, משרדי הפרסום קונים מדיה במיליוני שקלים מול הספקים השונים ולפעמים המחירים של משרדי הפרסום יהיו זולים הרבה יותר מהמחירים שתקבלו. מקווים שנהנתם מהקריאה וקיבלתם ערך על נושא הרכש מדיה, חשוב לציין שאנו מתכננים את רכש המדיה עבור עשרות לקוחתינו ונשמח לסייע לכל עסק הן בשלב התכנון, יצירת החומרים ורכש המדיה. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה.

מאמרים נוספים

איפה כדאי לרכוש את המדיה הפרסומית

בתור משרד פרסום העבודה שלנו כוללת המון סגמנטים של עבודה להצלחת המהלך הפרסומי. הסגמנטים השונים בתוך המשרד כוללות תהליך יצירה שבו אנו נתכנן, נחשוב, נכתוב...
1

אתם אחראים על המוצר אנחנו אחראים להפוך אותכם לסופרסטארים

אתם אחראים על המוצר אנחנו אחראים להפוך אותכם לסופרסטארים. אתם היזמים, יש לכם מוצר נפלא ושירות נהדר. החלום של כל משרד פרסום הם לקוחות עם...
2

עידן הדיגיטל וחנויות האונליין

לפני כמה שנים התחלנו לצעוק על כל לקוח, ״אתה חייב להיות באונליין, תבין זה הולך להתפוצץ״. רבים מהלקוחות השכילו להיכנס לאונליין וביחד אנחנו עושים שם...
3

קריאייטיב מלאכותי? כלי AI שכדאי לעבוד איתם בעולם הפרסום

תעשיית הפרסום של ימינו משתנה בקצב מסחרר- סדר היום משתנה באופן יום-יומי לפי טרנדים ורשתות חברתיות, ואנחנו נחשפים לכלים חדשים מעולם ה-AI והאוטומציה כמעט בכל...
4

דברו איתנו