מאמרים //

אתם אחראים על המוצר אנחנו אחראים להפוך אותכם לסופרסטארים

אתם אחראים על המוצר אנחנו אחראים להפוך אותכם לסופרסטארים. אתם היזמים, יש לכם מוצר נפלא ושירות נהדר. החלום של כל משרד פרסום הם לקוחות עם מוצרים ושירות נהדר, כאלה שהלקוחות כל כך אוהבים שהם נהנים לשתף אותו בסושיאל, להגיד בגאווה ״גם לי יש את זה בבית״. לעסקים האלה יש שם, הם נקראים מותגים. במרוצת השנים, קידמנו ובנינו מאות מותגים, מהגדולים ומוכרים לקטנים ואינטימים. לכל המותגים הטובים והמובילים שיצרנו יש מכנה משותף מובהק: יזם, שלא יודע מנוח, שואף למצויינות ולא נח על זריי הדפנה. כזה שיורד לרזולוציות הקטנות ביותר וכל לקוח לא מרוצה חוזר להיות השגריר מספר אחד. אם אתם כאלה יזמים, אחרי שנים של נסיונות אנחנו יודעים להגיד בוודאות: אנחנו יודעים להפוך אתכם לסופר סטארים בתחומכם! כאלה שיכולים להרשות לעצמם לא להלחם על מחיר, כאלה שלקוחות יעדיפו אותם גם אם יהיו יותר יקרים. כאלה שהלקוחות ממליצים עליהם, מחוברים אליהם. מכירים את זה שיש פוסט שיימינג על מותג הידוע בתודעת שירות גבוה ובשירות נהדר ובשניה ״כל העולם אישתו וחמותו״ מגנים על המותג בחירוף נפש. כאלה מותגים אנחנו מייצרים! מדובר בעבודה שנמשכת שנים, חיבור בין מחלקות השיווק, המכירות למשרד הפרסום. עבודה בסינרגיה מושלמת והקפדה על כל פרט בכדי שהלקוחות של אותו המותג יקבלו את הטוב ביותר. את הנוח ביותר, את הזמין ביותר. להיות מותג מצריך סבלנות, מצריך בעבודה מדוייקת ולאסוף ״אוהדים שרופים״ אחד אחרי השניה לאט ובזהירות. במסע לפעמים עוצרים ומסתכלים לאחור ורואים שיש כבר שבט ענק מאחורנו. זה סיפוק אדיר. זה יכול וצריך להיות גם אצלכם. תשכילו ותעבדו על המותג שלכם. אנחנו נשמח להיות גם חלק במסע שלכם.

מאמרים נוספים

איפה כדאי לרכוש את המדיה הפרסומית

בתור משרד פרסום העבודה שלנו כוללת המון סגמנטים של עבודה להצלחת המהלך הפרסומי. הסגמנטים השונים בתוך המשרד כוללות תהליך יצירה שבו אנו נתכנן, נחשוב, נכתוב...
1

אתם אחראים על המוצר אנחנו אחראים להפוך אותכם לסופרסטארים

אתם אחראים על המוצר אנחנו אחראים להפוך אותכם לסופרסטארים. אתם היזמים, יש לכם מוצר נפלא ושירות נהדר. החלום של כל משרד פרסום הם לקוחות עם...
2

עידן הדיגיטל וחנויות האונליין

לפני כמה שנים התחלנו לצעוק על כל לקוח, ״אתה חייב להיות באונליין, תבין זה הולך להתפוצץ״. רבים מהלקוחות השכילו להיכנס לאונליין וביחד אנחנו עושים שם...
3

קריאייטיב מלאכותי? כלי AI שכדאי לעבוד איתם בעולם הפרסום

תעשיית הפרסום של ימינו משתנה בקצב מסחרר- סדר היום משתנה באופן יום-יומי לפי טרנדים ורשתות חברתיות, ואנחנו נחשפים לכלים חדשים מעולם ה-AI והאוטומציה כמעט בכל...
4

דברו איתנו