מאמרים //

עידן הדיגיטל וחנויות האונליין

לפני כמה שנים התחלנו לצעוק על כל לקוח, ״אתה חייב להיות באונליין, תבין זה הולך להתפוצץ״. רבים מהלקוחות השכילו להיכנס לאונליין וביחד אנחנו עושים שם חייל. יש כאלה אשר התמהמהו ומשלמים על כך מחיר יקר (משבר הקורונה וזה) אם יש עדיין מישהו שחושב שהאונליין ומכירות אונליין זה טרנד חולף אז כאן אנחנו ממשיכים להפסיק לקרוא 😉 ( אנחנו יודעים שאתם לא חושבים ככה אז תמשיכו..) שאלה חשובה, האם אונליין יחליפו את החנויות הפיזיות? התשובה היא לא! אבל הם כן הולכים לתפוס נטח גדול, שנת 2020 הייתה שנה שבה אחוז המסחר הדיגיטלי על ל20% והנתון הזה גודל, אנחנו מאמינים שהנתון הזה יגיע למצב שהוא יתפוס כ30% מהפעילות העסקית של כמעט כל עסק בעולם ואנו ממליצים לכל עסק ליצור לעצמו נכסים דיגיטליים חזקים ולהעביר לשם חלקים מתקציבי השיווק. האם קל למכור אונליין? גם כאן התשובה היא לא! זה לא פשוט וזה גם לא משהו שקורה ביום אחד וגם לא בחודש אבל עסקים שמשכילים לעבוד נכון, בעלי סבלנות ואמונה שלא מדובר בטרנד חולף מייצרים עשרות ומאות אלפי שקלים (לעיתים גם מיליונים) רק מערוצי האונליין. אחת הטעויות הגדולות והחוזרות הן חוסר סבלנות, הרגשה שאם משהו לא עובד תוך חודש אז הוא לא יעבוד גם אחרי תקופה (הרגשה מוטעית של ״אני שורף כסף״ ולא אני משקיע כסף!) הקורונה מלמדת אותנו המון, והם על הייתרון של העסקים הקיימים בערוצי דיגיטל לספוג משברים ולאחר מכן להמשיך בצמיחה. אנו לא יודעים אם אחרי covid 19 יהיה covid 20 מה שאנחנו כן יודעים זה שמי שמשכיל להבין שגם במשבר כלכלי של פעם ב100 שנה הוא מצליח לשרוד הוא גם ישרוד במשבר אחר. לכן, ההמלצה שלנו היא להתחיל לייצר תשתיות, להשקיע בערוצים הדיגיטליים תקציבים ולהיות מוכנים לכל תרחיש. לעבוד במקביל בחנויות הפיזיות ולא לזנוח את האונליין גם בתקופות ללא סגרים וקורונה. בטחון עסקי הוא מצרך חשוב מאין כמותו בתקופתינו. תצטרפו לעסקים החכמים, אל תחשבו שמדובר בטרד חולף כי לא כך הדבר. //אונליין כאן להישאר.//

מאמרים נוספים

איפה כדאי לרכוש את המדיה הפרסומית

בתור משרד פרסום העבודה שלנו כוללת המון סגמנטים של עבודה להצלחת המהלך הפרסומי. הסגמנטים השונים בתוך המשרד כוללות תהליך יצירה שבו אנו נתכנן, נחשוב, נכתוב...
1

אתם אחראים על המוצר אנחנו אחראים להפוך אותכם לסופרסטארים

אתם אחראים על המוצר אנחנו אחראים להפוך אותכם לסופרסטארים. אתם היזמים, יש לכם מוצר נפלא ושירות נהדר. החלום של כל משרד פרסום הם לקוחות עם...
2

עידן הדיגיטל וחנויות האונליין

לפני כמה שנים התחלנו לצעוק על כל לקוח, ״אתה חייב להיות באונליין, תבין זה הולך להתפוצץ״. רבים מהלקוחות השכילו להיכנס לאונליין וביחד אנחנו עושים שם...
3

קריאייטיב מלאכותי? כלי AI שכדאי לעבוד איתם בעולם הפרסום

תעשיית הפרסום של ימינו משתנה בקצב מסחרר- סדר היום משתנה באופן יום-יומי לפי טרנדים ורשתות חברתיות, ואנחנו נחשפים לכלים חדשים מעולם ה-AI והאוטומציה כמעט בכל...
4

דברו איתנו