מאמרים //

קריאייטיב מלאכותי? כלי AI שכדאי לעבוד איתם בעולם הפרסום

 

תעשיית הפרסום של ימינו משתנה בקצב מסחרר- סדר היום משתנה באופן יום-יומי לפי טרנדים ורשתות חברתיות, ואנחנו נחשפים לכלים חדשים מעולם ה-AI והאוטומציה כמעט בכל תחום. אז איך אפשר לרתום את הכלים האלו לטובת שיווק ופרסום העסקים שלנו? באנו לעשות לכם סדר. 

 

תמונה שווה אלף מילים

את DALLE-2 ו-Midjourney כנראה כבר פגשתם- אבל לפעמים לא צריך להמציא תמונה מ-0, אלא נדרשת עבודה עם חומרים קיימים. איך עושים את זה קל יותר? באתר imglarger.com אפשר למצוא כלים שמאפשרים להגדיל רזולוציות של תמונות, לשפר את חדות התמונה, ואת רווית הצבע שלה. גם בתוכנות הקיימות אפשר למצוא כלי AI מצוינים- Photoshop השיקה לאחרונה את Generative Fill, בעזרתו אפשר להוסיף, להרחיב או להסיר תוכן מתמונות קיימות בעזרת הוראת טקסט פשוטה ובאיכות גימור מצוינת, ולצד זאת Canva השיקה את כלי ה-Magic שלה, שנועדו גם הם להסיר או לשנות אלמנים בתמונות, ליצור מצגות מתוך טקסט קצר, או ליצור תבנית / גריד על בסיס תמונה או סגנון נבחר.  

 

תוכן, תוכן, תוכן

יש מקרים בהם הדרך הכי טובה להעביר מסר תהיה בוידאו קצר או סרטון אינפורמטיבי, ויצירת התכנים האלו דורשת לא מעט- דובר או פרזנטור מטעם המותג, ימי צילום, שעות עריכה ועוד. כלי ה-AI עוזרים לקצר, לייעל ולהוזיל את התהליך- האתר synthesia.io מציע להפוך טקסט או תסריט לסרטון קצר בפורמט Talking head תוך כ-15 דק', ומאפשר עבודה ב-120 שפות ובחירה בין 140 דמויות שונות! הגרסה העברית עוד לא קולחת, אבל אנחנו התלהבנו. צריכים קריינות או אודיו בלבד?  murf.ai יהפוך לכם טקסט לסאונד בשניות. 

 

מילה שלנו

כלי AI כמו rytr.me מאפשרים לקופירייטרים, כותבים ואנשי קריאייטיב לייצר עבודה איכותית יותר- הם מסייעים במחקר, בהגהה, ביצירת רעיונות וקונספטים ואפילו ביצירת טיוטות ותוכן אוטומטי בפורמטים שונים. תקועים בניסוח? wordtune.com יעזור לכם בניסוח מחדש, בסמנטיקה ובאוצר מילים- ויעזור לכתיבה שלכם להגיע לשלב הבא.

 

נעול על המטרה

הבינה המלאכותית לא עוצרת רק ביצירתיות- היא מסייעת בייעול, דיוק ואוטומציה של פילוח קהל וניתוח דאטה-בייס שהופכים את הפרסום להרבה יותר אפקטיבי. alison.ai מנתחת את כל האלמנטים בפרסום, הכל ממרכיבי הגרפיקה ועד המלל- ומנתחת את הייעילות והמשקל של כל אחד מהם בהתחשב בקהלים ואזורים שונים, serpstat.com תעזור לפלח את הקהל לפי תחומי עניין, ו-influencermarketing.ai היא פלטפורה שמנתחת ביצועים של משפיענים ברשתות החברתיות ומדרגת את הקהלים, הצפיות והחשיפה שלהם כך שקל לבחור את המשפיען האידיאלי לקמפיין. 

 

בשורה התחתונה, הבינה המלאכותית כאן כדי להישאר ולשרת אותנו,  וזו ההזדמנות מצוינת להסיר את החששות ולרתום את הכלים המתאימים לייעול העבטדה שדרוג התוצר הסופי, וניהול קמפיינים בצורה נוחה ואיכותית יותר.

מאמרים נוספים

איפה כדאי לרכוש את המדיה הפרסומית

בתור משרד פרסום העבודה שלנו כוללת המון סגמנטים של עבודה להצלחת המהלך הפרסומי. הסגמנטים השונים בתוך המשרד כוללות תהליך יצירה שבו אנו נתכנן, נחשוב, נכתוב...
1

אתם אחראים על המוצר אנחנו אחראים להפוך אותכם לסופרסטארים

אתם אחראים על המוצר אנחנו אחראים להפוך אותכם לסופרסטארים. אתם היזמים, יש לכם מוצר נפלא ושירות נהדר. החלום של כל משרד פרסום הם לקוחות עם...
2

עידן הדיגיטל וחנויות האונליין

לפני כמה שנים התחלנו לצעוק על כל לקוח, ״אתה חייב להיות באונליין, תבין זה הולך להתפוצץ״. רבים מהלקוחות השכילו להיכנס לאונליין וביחד אנחנו עושים שם...
3

קריאייטיב מלאכותי? כלי AI שכדאי לעבוד איתם בעולם הפרסום

תעשיית הפרסום של ימינו משתנה בקצב מסחרר- סדר היום משתנה באופן יום-יומי לפי טרנדים ורשתות חברתיות, ואנחנו נחשפים לכלים חדשים מעולם ה-AI והאוטומציה כמעט בכל...
4

דברו איתנו