קמפיין חשיפת אתר מכירות ראשון מסוגו בדרום, לאטליז בוטיק. הקמפיין כלל שימוש בפרזנטור אריק משעלי (שנות ה-80), שגילם דמויות אותנטיות מוגזמות אשר גרמו לתחושת הזדהות וזכירות, תוך העלאת חיוך לצופים בפרסומת. יצרנו ״שירסומת״ בכיכובו, כאשר המסר הקריאייטיבי שהוביל אותה היה: יש לנו אתר - רק בחרו את הבשר. המדיות בהן נעשה שימוש בקמפיין היו אופליין - שילוט ועיתונות מקומית, אונליין - פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ויוטוב, כאשר המודעות כוונו להפניה מהירה וישירה לאתר, דבר שהוכיח את עצמו כיעיל ובעל יחסי המרה גבוהים.

פרויקטים מובילים

דברו איתנו