את זרוע המסחר המניב של חברת דמרי אנחנו מלווים מספר שנים. כשקיבלנו את המשימה לפרסם את מתחם הקניות החדש "דמרי סנטר דימונה" , המביא בשורת קניות חדשה לעיר, ידענו שחייב להיות כאן קמפיין מיוחד. כחלק ממחקר מקדים גילנו שהאזור בו נבנה המתחם נקרא בפי התושבים "הקניון השקוף" בגלל הבטחות עבר שלא מומשו. כך נבנה לו הקמפיין "שקוף שפותחים" - שטפנו את את דימונה ואת ההרשתות החברתיות בשלטי טיזרים עם המסר "שקוף שנהיה שם" וזאת כדי ליצור סקרנות ועניין. לאחר כמה ימים חשפנו את המסר המוביל של הקמפיין המבשר על פתיחת המתחם. בנוסף השתמשנו בדמויות מוכרות בעיר על שלטי החוצות כדי ליצור הזדהות ואף יצרנו סרטון לדיגיטל המשלב את אותם דמויות עם . הקמפיין יצר באז גדול בעיר וההתרגשות סביב פתיחת המתחם הורגשה בכל פינה.

פרויקטים מובילים

דברו איתנו