קמפיין זה נועד לחשוף את הפיתוח היעיל ביותר בענף הבניה - הבלוק הקרמי, תוך הנגשתו לקהל יעד פרטי שאינו בענף הבניה. בקמפיין נעשה שימוש בפרזנטור - חיים הכט, מתוך הבנה שהוא אוטוריטה בתרבות הישראלית, לחשיפת אמת ומהווה אסמכתא מקצועית במגוון תחומים. בקמפיין זה בוצעו מספר פעולות שחלשו על מגוון פלטפורמות אונליין ואופליין, כשהראשית בהן הייתה הפקת פרסומת וחסויות, ששודרו במגוון ערוצים. המסר הקריאייטיבי לקמפיין היה: מתקדמים לבלוק האדום, מתוך הבנה שהמוצר מייצג את הקדמה בענף הבניה והוכח כטוב ביותר בשוק העולמי.

פרויקטים מובילים

דברו איתנו