דמרי סנטר – פשוט לקנות

בדמרי סנטר, המתחם קניות בכפר סבא. הדבר הבולט ביותר, הוא שחווית הקניות עושה לקהל הלקוחות חיים פשוטים וכלים. מתוך ההבנה הזאת יצאנו לקמפיין רחב ידיים ״שהשתלט״ על כפר סבא למשך חודש.
פשוט לקנות – גייסנו את השחקן יניב פולישוק לפרסומת הומוריסטית, אותה ליוו עשרות שלטי חוצות, שלטים במקומות מרכזיים בעיר, אוטובוסים וקמפיין דיגיטלי נרחב עם תוצרים שכל משמעותם לגרום לאנשים להבין – בדמרי סנטר פשוט לקנות.

אטיאסדו

קמפיין חשיפת אתר מכירות ראשון מסוגו בדרום, לאטליז בוטיק. הקמפיין כלל שימוש בפרזנטור אריק משעלי (שנות ה-80), שגילם דמויות אותנטיות מוגזמות אשר גרמו לתחושת הזדהות וזכירות, תוך העלאת חיוך לצופים בפרסומת. יצרנו ״שירסומת״ בכיכובו, כאשר המסר הקריאייטיבי שהוביל אותה היה: יש לנו אתר – רק בחרו את הבשר. המדיות בהן נעשה שימוש בקמפיין היו אופליין – שילוט ועיתונות מקומית, אונליין – פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ויוטוב, כאשר המודעות כוונו להפניה מהירה וישירה לאתר, דבר שהוכיח את עצמו כיעיל ובעל יחסי המרה גבוהים.

דברו איתנו